Партія влади за допомогою мережного маркетингу скуповує голоси сумських виборців - стверджують журналісти.
Про це на прес-конференції заявили головний редактор газети "Панорама" Євген Положій і керівник Бюро журналістських розслідувань "Свідомо" Єгор Соболєв.
Вони говорять, що в Сумській області створена система "Мережеві агітатори", яку очолює Микита Г., який приїхав на запрошення губернатора Юрія Чмиря.
За їх словами, в регіоні створені клуби виборців - за кожну людину, яка тричі відвідає клуб, ті, хто його привів, отримують комісійні.
"При цьому 100% суми обіцяють сплатити після виборів за умови, якщо Партія регіонів візьме по області понад 60% голосів", - сказав Положій.
Він зазначив, що кожного тижня відбуваються десятки зустрічей по всій області. Серед запрошених агітаторів - чиновники ОДА, мери, керівники лікарень, шкіл та ЖЕКів.
Главред «Панорами» підкреслив, що кількість «мережевиків» вже досягла 130 тисяч.
Він також зазначив, що 2 жовтня губернатор виступив на зборах агітаторів, вітаючи метод мережевого маркетингу.
Учасники журналістського розслідування продемонстрували аудіозапис, на якому один з тренерів пояснює, як буде проводитись оплата та основну мету агітаторів.
Єгор Соболєв заявив, що у випадку необхідності всі матеріали розслідування будуть надані правоохоронним органам.
Сумської передвиборний скандал отримав значний резонанс як на місцевому, так і на всеукраїнському рівні.?